¨ podnikatelský plán

Poznavaní nových lidí na Facebooku.

Facebook není úplně přizpůsobený, pro poznávaní nových lidí. Facebook, se tomu i docela braní a vytvořila se složka na zprávy další, o které většina lidi ani neví, pokud využíváte mesannger v mobilu tak se vám muže objevit nová žádost co se tyče zpráv. Pokud to nepotvrdí ani neuvidíte jestli je daná zpráva přečtena.

Proto je lepší přidat do přátel a potom napsat zprávu, je větší pravděpodobnost že zpráva hned skončí v doručených. Pokud si vás přidává někdo cizí tak se i par lidí zeptá "ty odkud se známe?"
Uvidí první váš dotaz nebo zprávu tak je to ani nemusí napadnou vám něco takového napsat.

Můžete snadněji pokračovat v konverzaci, pokud se tak stane, tak si zobrazím profil najdu si fotky statusy, a odpovím "zaregistroval jsem že se zajímat, děláte, jakou máte zkušenost?" Účinné je na konci nechat otázku. Pokud je to slečna, která se vám libí tak lze použít "všiml jsem, že rada chodíš do přírody, u tebe je učti-tě zajímavý pohled, když se prodíráš malinami :D , kolik chlapu ti dnes napsalo?" Nechám to na vás určitě doporučuji pro inspiraci aplikaci Becomme najdete tam mnoho inspirací. Případně otázku odkud se známe zmiň te se o tom první, "moc o tobě nevím! povez něco o sobě"

Facebook skupiny
Na facebooku zle vyhledat skupiny typu seznamka, i pro určitý věk či kraj, nebo zájem.
Zde můžete v ukládat příspěvky to co hledáte doporučuji se odlišit a napsat i to co nehledáte + přidaní par fotek, zvedne to míru zobrazení a čas okolo 18 - 21hodiny večer. Výhoda je oslovovaní členu v dané skupině pomoci zpráv a můžete lépe cílit, "zalíbilo se mi jak jsi zareagovala na ten příspěvek, tento příspěvek má velkou hodnotu muže pomoci atd. atd."

Facebook Reklama
Je to můj unikátní projekt jak, který se bude rozvíjet jak na Facebooku pomocí reklamy poznávat nové lidi, a ke zjištění demokratických udaje věk, zajmu okolí. Pak už stačí Super výzvu k akci, aby jste o daných lidí věděli.

Přidávám jedno z mých videí o projektu a první pokus





Krátký seznam on-line seznamek

Žádné komentáře:

Okomentovat