¨ podnikatelský plán

středa 21. září 2016

Miluji - konverze

Cože?
To je nejčastější otázka když se řekne konverze při tom to slovo miluji.

Proč?
Je tu skvělá zpráva!
To znamená že v podnikaní v mém případě affilates podnikaní někdo zadal přes můj unikátní link svoje udaje nebo zakoupil produkt > jsou z toho prachy, ale nemusí někdy jsou konverze zdarma za kontakt a jindy i za kontakt placené. Nejvíce placená konverze je nákup produktu.

Zkoušel jsem různé affilates programy většinou online kurzy pro 5 - 10 % lidí podnikatelé nebo začinajicí podnikatelé občas konverze padla i když většinou zdarma, ale na mé prvotní zkušenosti, které moc nebyly tak to byl taky úspěch chybami se člověk učí.

Mám zkušenost i s placennou reklamou na Facebooku
Ano je to od roku 2012, od te doby se snažím budovat svůj vedlejší příjem, tak jsem založil Facebook stránku, kterou jsem zkoušel propagovat pomocí Facebook reklamy. Na své stránce jsem se zaměřoval hlavně na Lyoness nákupní společnost, a díky nakupovaní lze získat peníze pro investice tzv, cashback u partnerských společnostech. Na toto běžela  moje první Facebook reklama

Díky i reklamě jsem propagoval různé afill kurzy například makač vz bohač to byl rok 2014, tehdy jsem tento kurz objevil.

Tam začaly Další zkušenosti s reklamou co se tyče cilení na lidi věk a další což sem tomu moc nerozuměl, konverze byly kolem 20 a to zdarma pouze + jsem to sdílel v inzertních skupinách na Facebooku.

Náklady na tuto reklamu činili o kolo 500 Kč

Dalším pokrokem byla kampaň magnetický web, kde daný produkt byl v 90 % slevě pouze za 290 Kč, který jsem si i sám zakoupil.
 Díky Davida Kristen, který byl afill manažer mi poskytl obrázky pro Facebook stránku i danou kampaň. Dále jsem se naučil konkretní cílení jednalo se propagaci pouze příspěvku, to uvidíte ve videu v tomto článku. Udělal jsem zde i několik chyb zapomenutý afill odkaz a podobně tak jsem v přepočtu ztratil okolo 3 000 Kč na poměr to se mi libi atd. oproti ostatní afill partneru.
Nakonec jsem byl lehce v plusu za reklamu jsem dal v přepočtu 1 000 Kč

Největší můj zádrhel je cílová skupina na kterou mám cílet u jednotlivých kampaní.
Psaní článků, sběr Emailu a další pokročilé strategie afill podnikaní.

Z čeho mám ted nejvíce konverzí je je kampaň na seznamku a online hry zdarma, kde za registrací mám okolo 20 Kč + provize z prodeje což je fajné zatím se mi daří takto
Reklama je pro zatím cílená na získávaní to se mi libí.

Na závěr přikladám video jak na reklamu na Facebooku





Žádné komentáře:

Okomentovat