¨ podnikatelský plán

čtvrtek 11. srpna 2016

Kde na to beru ten čas?

Kde beru na to ten drahocenný čas?
Stalo se mi že se mě začali ptát kde beru na ty bloky video projekty vůbec čas?
Pokud se já zeptám proč to nedělá, když chce tam nejčastější odpověď je že nemá nebo neměl čas?
Je to jednoduché chce byt finančně nezávislý vydělávat dostatek peněz i mimo zaměstnaní, nabídnu mi přečíst nějakou tu literaturu a odpověď "na to nemám čas". Při tom času máme stejně je to tak?

Jak tedy ten čas neztratit?
Prodejte televizi to je pro většinu lidí největší žrout času po práci si pustí televizí, kterou obvykle sledují do večera, dobře pro začátek stačí vynechat zprávy což je už hodinka denně a ušetříme si tím spoustu negativních myšlenek kdo koho zavraždil uplatil nebo naboural. To máme 30 hodin měsíčně! Tento čas můžeme věnovat pro tvorbu svého projektu vzdělávaní.

>>>>>>>>>>>>Tak konec kecu a jdeme na prakticky na to jak to dělám já!!!<<<<<<<<<<<<<<

Začalo to během školy, kdy jsem psaním článku na blog trénoval na slohové práce a navíc jsem vždycky chěl něco na internetu publikovat a mít za to i finanční odměnu. PS už od deváté třídy jsem na internetu hledal v Google jak vydělat na internetu peníze. Dost často jsem narážel na Adsence tehdy jsem tomu nerozuměl, až po střední jsem zjistil jak je to možné si takto vydělávat. Takto mě to začalo motivovat navíc i výdělek na Youtube a taky jsem chtěl mít své vlastní videa a řekl jsi super jdeme natáčet. Osobně jsem sledoval tutoriály hlavně na informatiku vše bylo v cizím jazyce a to Angličtina. Tak super nápad budu dělat české tutoriály sice trh není tak velký ale přesto jde vytvořit slušnou komunitu a to i zisky!

A teď opravdu k tématu čas!
Nejvíce času jsem měl při hledaní zaměstnaní což videa neměly takovou kvalitu a napadlo mě i jako motivator dávat odkaz do životopisu abych se odlišil od ostatních! Navíc ukázal co umím!
I když jsem měl práci dobře se mi na projektech dělalo v pátek večer místo toho abych chodil po hospodách občas tomu taky došlo, ale ne každý týden. Na víc nesledují zprávy tak jsem v takové době připravoval projekty staral se o Fanpage na Facebooku.
Hodinka denně stačí aby si přečetl kapitolu knížky. Další den vytvořil prezentaci napsal článek. Palk další den vytvořím obrázky, A další udělám video a vše sdílím :)

Postupně se chci dopracovat ať se tomu mužů věnovat na plno a pomáhat takto lidem + dělám to co mně baví a to mě motivuje :)

Žijte dlouho a blaze :)

Žádné komentáře:

Okomentovat