¨ podnikatelský plán

sobota 27. února 2016

Řešení pro vaší úspěšnou komunikaci



Skvělé příklady z knížky Dále carnegie

Řešení pro vaší úspěšnou komunikaci


ü  Dejte druhým najevo své uznaní – Například pomůže vám někdo nad standart? „Způsob jakým jste vystihl, co potřebuji a jak rychle určil, který postup mám zvolit (součástky,nářadí,) budu pro vaší práci potřebovat. Ukazuje že jste správný člověk na správném místě. Moc jste mi pomohl a děkuji vám“ 
ü  Jak říct že se mýlí, nemá pravdu bez toho aniž by se urazil. První způsob otazovaní, „když se na to podíváš z toho a z toho uhlu, je to stále vyhovující?“ Příklad z mého života:  Ve firmě ve které pracuji, jsme řešili nabídku vyššího, rychlejšího internetu, pro domácnosti, mněl jsem návrh na námitku, že již dneska je kvalita videí 4k, a aby se video načetlo je zapotřebí mít tuto rychlost internetu. Můj nadřízený si toho všiml a místo toho, aby mi řekl to je blbost, se mně zeptal, „kolik takových videí je a kolik lidí má hardware?“ “ Já řekl na youtube par videi je fakt že monitor nemám, která podporuje 4K (ultra HD),“ „ Jen dodal nedoporučoval bych to používat pro zatím“.  Další varianta je. Možná že se mýlím, raději bych to udělal takto, pojďme společně dořešit fakta, a najít optimální řešení. (Tento způsob, říká Možná se mýlím pojďme to ověřit).
Pokuď řeknete že se možná mýlíte a projevíte svůj názor, neurazíte, a nepůjdete do konfliktu.



Žádné komentáře:

Okomentovat