¨ podnikatelský plán

čtvrtek 21. března 2013

začněte



Objevil jsem další zlatý důl. Zajímalo by Vás zjistit jak získat všechno, co si v životě přejete?
Jste někdo kdo chce víc, než teď zrovna maté? Jste ochoten/a pro to něco udělat?
Pokud by Vám vyhovoval příjem a měl/a byste čas, byl/a byste ochoten/a zjistit čeho se podnikání týká?
Poskytne Vám Vaše současné zaměstnaní nebo podnikání takový celoživotní příjem, jaký potřebujete a chcete?
Nechtěl/a byste si při současném příjmu vybudovat své vlastní podnikání jen za pár hodin týdně?
Pokud chcete vědět jak? Zdarma poskytnu rady stači mě kontaktovat na
 email: adamvolny3@gmail.com

1 komentář:

  1. Ne že by mi můj příjem nevyhovoval, ale jako co si budeme povídat. Tohle, co tady píšete, není zrovna nic, co by vypadalo legitimně. Pokud má někdo pocit, že potřebuje zainvestovat peníze a má těch peněz dost (10 000 Kč se fakt investovat nevyplatí), tak jsou tu třeba investice do P2P pujcek, které mi přijdou poměrně bezpečné a pohybuje se v tom poměrně dost kapitálu. Navíc je to slušně likvidní, takže tam ty peníze fakt jsou.

    OdpovědětVymazat